Esimene sõit: Peale rivistust olid mul softid alla jäänud. Nii ma küll ei plaaninud

. Start oli hea. sain normaalselt minema ja mingit kasjakki ka esimeses kurvis ei olnud. sain siis kolmanda positsiooni peale, mis oli väga hea. Ees olid siis soul ja hundu. Soul muidugi tõmbas korralikult eest ära oma mesaga ja ma sain algul ikka hundikutsul normaalselt kannul oldud. Algul Kupitz ajas subaruga mind taga, mõne aja pärast oli karel neljas. teise ringi ajal viiendast kurvist väljudes läksin käisin korra muru peal. Vahe Hundikutsuga suurenes. Kolmas koht veel ja tuju hea

. Vahe neljandaga oli suurem kui minu vahe Hundikutsuga. ajasin oma tempot rahulikult. Kolmas koht ka hea selles sarjas selle käruga. Tasapisi hakkas vahe suurenema Hundikutsuga. Ei tea mis värk oli. Tagumiste meestega ka oli vahe suurenenud. Nautisin mõnusalt 3ndat kohta kuni 11ndal ringil viiendast kurvist väljudes läksin natuke murule vasaku küljega ja läksin spinni. keerutasin nii kaugele ja panin veel seina ka, mis lõi mul vasaku tsõõri punaseks. Panin reversi sisse ja autol ots ringi. Esimene sisse ja tagasi rajale. Nii kui rajale sain, tuhises missasja minust mööda. Savi sellest et ratta punaseks sain, sest nagunii tahtsin boksi minna ja mediumid alla panna. Muidugi käis minust vihahoog läbi spinni tõttu. Vänderdasin natuke Niksoni ees sirge peal, et boksi minna. Ega ma tahtlikult ei vänderdanud

, sellepärast auto vingerdas ju et punane oli ratas. Boksis tankisin kui õieti mäletan siis vist mingi 14 liitrit juurde

. Boksist väljudes olin juba kukkunud kaheksandaks. Kohe oli SpcVnd mul taga, aga mööda ei läinud. Sirge peal tuules ka õnneks järgi ei tõmmanud

. Lasin siis kuni 30nda ringi lõpuni mediumitega. Vasak rehv oli 2 peale kulunud. Ei kannatunud enam sõita. Niimoodi oligi mul välja arvestatud ja kütus oli ka täpselt välja arvutatud

Boksi minnes oli mingi 2 liitrit veel alles. Boksis tankisin 39 liitrit ja sellega tulin ka täpselt välja. Viimasest boksist lahkudes olin siis kümnes. Iga ringiga hakkasin järjest Spc-le ja Niksonile järgi jõudma. 37 ringil olingi neil kannul ja arvasin et saan mõlemast mööda, aga Nikson krt ei lase ju mööda. Tükk tegemist et temast mööda saada. Katab nii osavalt. Arvasin et ehk sirgel mul kiirem aga huiat. Spc ka jäi järjest kaugemale mida rohkem ma Niksoni taga kinni olin

Siis 38-nda ringil enne sirgele tulekut läks Niksonil kurvi võtmine natuke nihu ja siis sain oma võimaluse ja panin mööda. Ei tohi hõisata enne õhtut. See ütlus käib siis minu kohta

kuna viimasel ringil tegin sama vea mis 11-ndal ringil ja täpselt sama moodi. Libisissein külg ees vastu seina, aga nüüd samamoodi vasaku ratta punaseks ja pealekauba veel mootori kaa

ja kaotasin oma koha jälle tagasi Niksonile. Tuututasin signaali suurest vihast ning finisi tegin ka stiilselt .
Teine sõit: Sain normaalse stardi ning jälle kolmanda koha. Raixiga sai pusitud mitu ringi teise koha pärast. Kurvides nagu jõudsin järgi aga sirge peal jäin pikalt maha Nikson ka trügis tagant. Raixil antikas taevasse tõstetud

Mingi hetk sain Raixist mööda. MUl oli mingi imelik vimka mitu korda neljandast kurvist väljumisega. Viskas külje nii ootmatult ett nagu keegi oleks taha nurka müksu andnud. Kusjuures mingi pauk ka käis kogu aeg, aga kedagi nagu ligidal ei olnud et oleks müksnud. Kõik hea ja tore, sain teise koha ja lootsin niimoodi ka lõpuni olla. Kümnendal ringil läksin boksi. Kütet ei pannud, rehvid panin uued. Boksist väljudes olin Timuka taga, kes hoolega driftis

Olin viimasele ringile minne teine aga Wirx oli nii kärsitu taga ja esimes kurvis oli meil kontakt ning enne sirgele tulekut kurvis andis ka mulle hoogu juurde et eest ära tuleksin

Kaotasin oma kolmanada koha ja jäin neljandaks
Kvaliga jäin küll rahule. sõitsin oma üllatuseks välja kolmanda aja

Tundub et seekord suutis ikka audi konkurentsis püsida.
Kunagi võiks nüüd niimoodi ka etapi läbi sõita et mingeid kasjakke ei korraldata. Pidevalt lähevad aia taha mul sõidud. Kas siis enda süül või kellegi teise. Seda teist varianti on nagu rohkem
