2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas wirxikas » 10 Mär 2015, 9:03

Täiesti kohutav sõit. Testid tõotasid enamvähem norm sõitu aga nii palju parandus peatusi polnud küll plaanis. Vale oli ka rehvi taktika. Oleks pidand alustama softiga ja proovima souli ja kareliga eest ära minna. Jäin oma SM-iga jalgu ja sain mitu koksu. Ei joppand. Sirgel jäi ikka kiirusest ka korralikult puudu. Muidu parim ring tuli 1.53.2xx, kiirust oleks olnud. :(
Pilt
Kasutaja avatar
wirxikas
Guru
Guru
 
Postitusi: 580
Liitunud: 28 Nov 2012, 13:13
Asukoht: Valga



Litsents: S

 Wirx

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas SpcVnd » 10 Mär 2015, 10:09

Sõidud olid päris põnevad.
Esimese sõidu plaan oli esimesed 6 ringi mediumiga teha ja siis softiga lõpuni. Taaskord ei õppinud ma vigadest ja muutsin sõidu ajal plaani. Sõitsime koos kupitzaga ja päris põnev oli - rehv nagu pidas kenasti ja võtsin vastu otsuse, et lähen hoopis 7ndal ringil boksi, et siis ei kulu soft kah nii ära lõpus. Maailma kõige valem otsus - boksis kaotasin jõhkralt aega, kuna kupitz läks ka boksi ja tema ees veel keegi. Ma põhimõtteliselt seisin seal boksiteel ja ootasin, millal nad oma autod paika saavad. Boksist väljudes oli see kaotus hästi näha, sest minust tagapool sõitnud raix käis ka samal ajal boksis ja väljus enne mind :s Ega siis midagi - olin kindel, et olen softidel ja tühja paagiga raixist kiirem, kuna mees tuli külmalt peale. Saingi suht kiirelt mööda. Järgmisena siis sihikul kupitz. Nii ma neid kohti seal siis noppisin. Olin vist 8. või 7. punninud ennast ja astusin iga ringiga villule 2-3 sekki lähemale. 12ndal ringil raja keskel shikaanis olin juba nii lähedal ,et lootsin pikal sirgel tuulde saada... Ja siis tuli liigne optimism ja ahnus - piiretevahelisele sinkavonkale minnes lasin liiga üle äärekivi, mis mu seina lennutas... Ja lisaboks soolas. Peale seda tulistasin nii kuis torust tuli, kuna kaotada polnud suurt enam midagi. Ainuke positiivne tulemus sellest lisaboksist oli, et sain peaaegu tühja paagi, värskete rehvide ning "lunatic" sõidurežiimi koosmõjul oma parima ringiaja alla 1.53! 0,7 sekundit kiirem, kui testide parim.

Teises sõidus muud plaani polnud, kui start ja finish kuna boks ju polnud vajalik. Nii ma arvasin... Esimesel ringil jälle sinna sinkavonkale minnes, ei saanud ma kurvidele hästi pihta (mitu masinat ees ja pidurdasin ilmselt kokkupõrkehirmus liiga palju). Tagant tuli lees hammas verel ja kukkus seal kitsal osal mööda pressima oma emalaevaga. Mul üritasin eemale hoida ja tuli väike puude seinaga, mis küll auto terveks jättis, aga natuke laperdama ajas. Järgmises kurvis ma enam seinast hoiduda ei suutnud ja punane nina oli käes. Mis siis muud, kui boksi. Minu õnneks lammutasid teised kah korralikult ja "tasandasid" natuke mu kaotust. Viimasel ringil sain Rulxile järele. Viimasest kurvist väljumine natuke ebaõnnestus ja ei saanud kohe tuulde. Sirge keskel olin juba tuules. Kahjuks tulin sekund liiga vara tuulest välja ja ei suutnud mööda pressida - 0.012 sekundit jäin alla :( Finishis olin liidrist maas ca 26 sekundit, boks võtab aega ca 36 sekundit... Need numbrid räägivad iseenda eest...

PS. lees ei ole süüdi, et mu auto katki läks - läksin ise paanikasse.
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas Est_RuLx » 10 Mär 2015, 12:53

Esimene sõit - wirxi driftimine tõmbas kiirust maha (ja mööda ka ei saanud), mille tagajärjel jõudis Nikson meile järgi ja sai meist mõlemast mööda.
Teine sõit - linnukese auto läks käest ära ja spinnis otse minu ette. Sain vasakpoolse nurga punaseks. Otsustasin mitte boxi minna ja punasega lõpuni sõita.
Mõne ringid enne lõppu tegi kupitz mingi imelikku lükke. Pidurdas ideaalist liiga vara (ometi oli tal auto korras ja korralik rehv all)
lamp kirjutas:Ja rulx, kui sul replay on olemas, siis paned tähele et pidurdasin mölemal ringil umbes 150m märgi juures, see et vahetult enne pidurdus maad täpselt samale joonele tömbad ja siis pidama ei saa, sry a see pole minu viga. Arvasin et oled mul veel körval, jätsin isegi ruumi sise kurvi a noh oli juba oma seina leidnud.

Mul pilt sõidust tehtud. Sa pidurdad kohe peale 200m märki, ülejäänud rahvas pidurdab kõik 140-150m peal.
Pilt Pilt

Esimene pilt on kupitza stiili näide, teine pilt Niksoni stiili näide
Kaks varianti: õpi pidurdama või ära keera s***a teistele
Kasutaja avatar
Est_RuLx
Guru
Guru
 
Postitusi: 699
Liitunud: 26 Jaan 2012, 23:10
Asukoht: Tallinn



Litsents: S

 Est_Rulx87

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas lamp » 10 Mär 2015, 12:59

no rulx töesti, ei pidurda see pill hetkel nii hästi kui vaatad köiki ringe siis pidurdan suht koht samas kohas koguaeg, olenevalt rehvist, plaan on ikkagi kurvist läbi söita mitte otse seina lohiseda eksole. Nii et pigem öpi arvestama ja söidu joont valima. Sry aga ma ei näe siin ei sita keeramist ega ka mingit muud enda viga. Pole eile kellegile tagant otsa söitnud kuigi villul lasin nii taga otsas kinni nii et paberi leht ka vahele ei mahtunud.

EDIT: järgmiseks siis et öpi sirge pealt 260-ga söitma, vöi ära keera sitta, kui auto nö laiaks teen ja üle 220 ei lähe?
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas Hundikutsu » 10 Mär 2015, 13:52

Pidurduspunktidest rääkides ei tohiks loota, et kõik sama pidurduspunkti kasutaks. Masinad, seaded ja sõidustiilid selleks liialt erinevad.

Vaatasin huvi pärast kordusi ja rahvas üleüldiselt pidurdab väga erinevates kohtades, mis osaliselt häirib, aga see on juba tagant tulija kohus jälgida/kohaneda eesolija sõidustiiliga ning sellest siis endale võimaluse võimalikult hea möödumisstrateegija kujundada :)
Kasutaja avatar
Hundikutsu
Mr.Wet Man
 
Postitusi: 1480
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:55
Asukoht: Türi



Litsents: S

 Hundikutsu

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas lamp » 10 Mär 2015, 14:00

jah hundu nii see asi käib. Pealegi möödumiseks kasutatakse erinevaid pidurdus punkte ja taktikat.

Varjant 1, kus pidurdatakse tagant tulija sisekurvi nö kinni, et välja kiirendus oleks hilisem ja aeglasem.

Varjant 2 pidurdatakse ideaali peal varem, ja see läbi tuuakse kurvi sisse keeramis punkt varasemaks, et apex-is oleks juba täis gaas, et korraks möödunud vastasest kiirendusel mööda minna.

Varjant 3. hoitakse katvat söidu joont, millega sisuliselt blokeeritakse tagant tulijal sise kurvist möödumis vöimalus, pluss vötakse hiline pidurdus punkt, seega tagant tulija kas pidurdab öigel ajal ja jääb nö järgmist kurvi ootama vöi üritab veel hilisemat pidurdust ja löpetab seinas.

Aga koht millega rulx viriseb ja hakkama ei saanud, rahulikul jätsin sulle sise kurvi lahti a.la tule ja söida mööda, järgmises kurvis oleksid pidanud enivei minu taha jääma. Ses suhtes mönus rada et enne kiiret S-i mööda ei saa siis järgmine vöimalus on kas viimane kurv, sirge vöi esimese kurvi pidurdus.
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas lees00 » 10 Mär 2015, 15:21

SpcVnd kirjutas:PS. lees ei ole süüdi, et mu auto katki läks - läksin ise paanikasse.


teine hea uudis täna :)
#9
lees00
Äss
Äss
 
Postitusi: 974
Liitunud: 09 Nov 2012, 14:50



Litsents: s

 lees009

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas SpcVnd » 10 Mär 2015, 15:28

lees00 kirjutas:
SpcVnd kirjutas:PS. lees ei ole süüdi, et mu auto katki läks - läksin ise paanikasse.


teine hea uudis täna :)

mis see esimene oli? :D
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas Linnuke » 10 Mär 2015, 15:35

Minu selja taga ka palun mitte hilist pidurdamist harrastada, vaid ikka kõrval. Enamasti pidurdan pigem varem kui hiljem :p Mitte et keegi oleks mulle tagant sisse põrutanud. Teises sõidus olin ise liialt ettevaatlik pundis sõites ja kiiresse S-i sisenedes juba oli trajektoor vale, ootamatult oli Karel kõrval ja keerasin talle külje pealt sisse, mul läks lappama ja Rulx pani tahanurka. Mootor ja üks nurk mul katki :cry: sorry sorry
Kasutaja avatar
Linnuke
Guru
Guru
 
Postitusi: 557
Liitunud: 10 Mai 2012, 23:51



Litsents: S

 Linnuke

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas StenNansten » 10 Mär 2015, 17:07

Natuke kulunud rehvidega pidin oma 1,388kg kaaluvat Suprat aeglustama juba 180-190m pealt umbes. Korras (10-8 esirehvid) rehvidega sain ka 150m pealt umbes. Kupitz teises sõidus sai mööda, kuna hakkasin u100m peal pidurdama, ei peatunud enne seina siiski kuigi pidurid peaaegu blokki lõin. :D
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5855
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas SpcVnd » 10 Mär 2015, 17:35

NFSTimukas kirjutas:Natuke kulunud rehvidega pidin oma 1,388kg kaaluvat Suprat aeglustama juba 180-190m pealt umbes. Korras (10-8 esirehvid) rehvidega sain ka 150m pealt umbes. Kupitz teises sõidus sai mööda, kuna hakkasin u100m peal pidurdama, ei peatunud enne seina siiski kuigi pidurid peaaegu blokki lõin. :D

kas see 1388 on miinimumkaal sellel masinal? jõhker mass ikka...
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas lamp » 10 Mär 2015, 17:38

mul kaalub kuhugi sinna 1080tuuri a see on muutuv suurus ja jöudu on ca 270hp. Sirgepeal sikutas nsx-il eest ära igal juhul a kurvides pole lootust isegi
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas StenNansten » 10 Mär 2015, 17:40

SpcVnd kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:Natuke kulunud rehvidega pidin oma 1,388kg kaaluvat Suprat aeglustama juba 180-190m pealt umbes. Korras (10-8 esirehvid) rehvidega sain ka 150m pealt umbes. Kupitz teises sõidus sai mööda, kuna hakkasin u100m peal pidurdama, ei peatunud enne seina siiski kuigi pidurid peaaegu blokki lõin. :D

kas see 1388 on miinimumkaal sellel masinal? jõhker mass ikka...

1188kg on miinimumkaal aga siis on auto pool sekundit aeglasem, tokyo rajal vähemalt oli ja siis eelmisel rajal ka. Kaalu jaotus on miinimumi peal vist 58-59% ette, aga lisa 200kg raskust taha annab 53-52% ette, mis kurvide läbimisel tundub abiks olevat.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5855
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas SpcVnd » 10 Mär 2015, 17:55

no nagu korduse vaatamisest selgus, siis sa kaotad just kurvides massi tõttu ja sirgel oled sama nobe, kui minu RX-7. loogika ütleb, et peaks nagu kaalu vähendama...
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas konka » 10 Mär 2015, 18:02

Timuka masinat proovisin täna. Oli isegi laos olemas. Kaalus ta mingi 1100 midagi. Masin nagu naelutatud tee külge.Ei mingit ala ega ülejuhitavust. Enamustel krt mingi 1000 ja natuke peale. Mul raibe kaalub 1208kg. Järgmist etappi vihkan. Nõme rada ja 446PP. Spc ajale jäin täna 3 seki alla. 450PP-ga pole juba mingit minekut mis siis veel 446 PP-ga. Tundub et jäängi kõikuma seal keskmiku ja tagumiste vahel.
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas lamp » 10 Mär 2015, 18:31

audi kohta liigub see asi sul niigi hästi, huvitav oleks teada kui palju te harjutate nende asjadega?
eile vist ise tegin ca 10 ringi enne quali algust. :D
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas wirxikas » 10 Mär 2015, 19:09

konka kirjutas:Timuka masinat proovisin täna. Oli isegi laos olemas. Kaalus ta mingi 1100 midagi. Masin nagu naelutatud tee külge.Ei mingit ala ega ülejuhitavust. Enamustel krt mingi 1000 ja natuke peale. Mul raibe kaalub 1208kg. Järgmist etappi vihkan. Nõme rada ja 446PP. Spc ajale jäin täna 3 seki alla. 450PP-ga pole juba mingit minekut mis siis veel 446 PP-ga. Tundub et jäängi kõikuma seal keskmiku ja tagumiste vahel.

Mis aega te seal siis sõitsite :?:
Pilt
Kasutaja avatar
wirxikas
Guru
Guru
 
Postitusi: 580
Liitunud: 28 Nov 2012, 13:13
Asukoht: Valga



Litsents: S

 Wirx

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas StenNansten » 10 Mär 2015, 20:30

konka kirjutas:Timuka masinat proovisin täna. Oli isegi laos olemas. Kaalus ta mingi 1100 midagi. Masin nagu naelutatud tee külge.Ei mingit ala ega ülejuhitavust. Enamustel krt mingi 1000 ja natuke peale. Mul raibe kaalub 1208kg. Järgmist etappi vihkan. Nõme rada ja 446PP. Spc ajale jäin täna 3 seki alla. 450PP-ga pole juba mingit minekut mis siis veel 446 PP-ga. Tundub et jäängi kõikuma seal keskmiku ja tagumiste vahel.

See on jh väga stabiilne masin ning kerge juhtida, aga sirge kiirus............ annab soovida teiste selles sarjas sõitvate autode vastu. Mul endal natuke 200kg kaalu lisatud taha, et veidike ülejuhitavust oleks ning kurve läbiks veelgi paremini, stabiilsus saab natuke haavata aga mitte liiga palju.

Aega tahaks ka teada samuti. :)
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5855
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas konka » 10 Mär 2015, 20:43

Mina sain aja 2.17.xxx
Harjutamiste kohta nii palju et kui keegi toa on teinud siis lähen üritan midagi, niikaua kui närvi lähen ja siis lahkun toast. Ma ei viitsi selle audiga eriti harjutadagi.
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: 2. etapp | Tokyo R246 | 09.03.2015

PostitusPostitas SpcVnd » 10 Mär 2015, 20:45

NFSTimukas kirjutas:
konka kirjutas:Timuka masinat proovisin täna. Oli isegi laos olemas. Kaalus ta mingi 1100 midagi. Masin nagu naelutatud tee külge.Ei mingit ala ega ülejuhitavust. Enamustel krt mingi 1000 ja natuke peale. Mul raibe kaalub 1208kg. Järgmist etappi vihkan. Nõme rada ja 446PP. Spc ajale jäin täna 3 seki alla. 450PP-ga pole juba mingit minekut mis siis veel 446 PP-ga. Tundub et jäängi kõikuma seal keskmiku ja tagumiste vahel.

See on jh väga stabiilne masin ning kerge juhtida, aga sirge kiirus............ annab soovida teiste selles sarjas sõitvate autode vastu. Mul endal natuke 200kg kaalu lisatud taha, et veidike ülejuhitavust oleks ning kurve läbiks veelgi paremini, stabiilsus saab natuke haavata aga mitte liiga palju.

Aega tahaks ka teada samuti. :)

ma ütlen kolmas kord - sirgekiirus on sul sama, mis minul (loe: täiesti normis)
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

EelmineJärgmine

Mine Back To The 90's



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE