1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas konka » 07 Mär 2015, 4:12

Täitsa haige sari tundub olevat :D Ilmselgelt on tüüpidel kellel on japsi toodang võiduvõimalus.Jah tean et kõigil oli vaba valik autode suhtes, aga nii ebavõrdsed masinad on.Hakake jah nüüd ajama, et aja oma auto sedaesse.Nelikud jätame välja. 4WD VS MR ja FR .NO mida hekki. neliveedeega ei jõua küll kuhugi asfalt ringraja peal. Ainult powerslide võin teha sellega. Veoskeem mul jah rohkem tahapoole jaotatud, sest esiveooline nagunii alajuhitav. Ma san kogu sarja vältel +/-1 PP . Kuhu ma peaks nii jõudma. See kui need japsid saavad -5PP ja mõni isegi -10PP ning mina +1 PP ei muuda mitte muffigi. Ikka olen kuskil seal keskel või taga. Täiesti ebavõrdne autode suhtes. Anname kõigile sama auto ja vaatame siis mis keegi suudab. Sarja lõpuks vast olen kogunud nii palju PP et üks etapp võita aga mis ma selle ühe võiduga peale hakkan kui üldtabelis olen ikka kuskil keskel.
Spc ise ütlesid et vingumiste rohke sari tuleb ja ma ütlesin et üks olen mina nendest ning näe nüüd vingungi.
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas Noel » 07 Mär 2015, 11:31

konka kirjutas:Täitsa haige sari tundub olevat :D Ilmselgelt on tüüpidel kellel on japsi toodang võiduvõimalus.Jah tean et kõigil oli vaba valik autode suhtes, aga nii ebavõrdsed masinad on.Hakake jah nüüd ajama, et aja oma auto sedaesse.Nelikud jätame välja. 4WD VS MR ja FR .NO mida hekki. neliveedeega ei jõua küll kuhugi asfalt ringraja peal. Ainult powerslide võin teha sellega. Veoskeem mul jah rohkem tahapoole jaotatud, sest esiveooline nagunii alajuhitav. Ma san kogu sarja vältel +/-1 PP . Kuhu ma peaks nii jõudma. See kui need japsid saavad -5PP ja mõni isegi -10PP ning mina +1 PP ei muuda mitte muffigi. Ikka olen kuskil seal keskel või taga. Täiesti ebavõrdne autode suhtes. Anname kõigile sama auto ja vaatame siis mis keegi suudab. Sarja lõpuks vast olen kogunud nii palju PP et üks etapp võita aga mis ma selle ühe võiduga peale hakkan kui üldtabelis olen ikka kuskil keskel.
Spc ise ütlesid et vingumiste rohke sari tuleb ja ma ütlesin et üks olen mina nendest ning näe nüüd vingungi.


Vot see on mehe jutt :-D :good: tubli point on sees su jutul, samas on huvitav kui on palju erinevaid autosi rajal.
Ise enam sarjas ei osale kuid eile sai Hundikutsuga proovitud niisama 3 ringi Tokyos, temal S2000 ja 440PP, minul MB EvoII ´91 450PP(285HP), sain pähe 2,5seciga. Mul Integra väga heas seades 450PP temal sama s2000, sain pähe 10seciga. Kolmas kord proovisin oma NSXi, finishis kaotasin 0,002sec, aga tegin ka pallju vigu. NSXiga sõidaksin isegi eest ära, kui oskaks seda korralikult kurvides stabiilsena hoida, iga kurv mingi driftimine jne.
Pilt
Kasutaja avatar
Noel
kukesupi mees
 
Postitusi: 2099
Liitunud: 02 Apr 2012, 17:03
Asukoht: Ardu/Laulasmaa



Litsents: S

 Cenno_Lebedev

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas Hundikutsu » 07 Mär 2015, 11:45

Akvaarium tegegelikult tuleks vaadata PP-de kogusummat kiire ja aeglase masina vahel. Näiteks järgmisel etapil võrreldes minuga on +11 PP-d sinu kasuks, mis on väga arvestatav lisaboonus. Ootame Tokyo sõidu ära ja küll näed, et algselt kiiremad masinad kukuvad kolinal tahapoole ja nõrgemad tõusevad .

Selline sarja formaat vajab käivitumiseks ja masinate võrdsustumiseks aega :) Ise usun, et 3-4 etapil on enamus masinaid võrdsed ja lugema hakkab pigem õnn ja sõiduoskus.
Kasutaja avatar
Hundikutsu
Mr.Wet Man
 
Postitusi: 1480
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:55
Asukoht: Türi



Litsents: S

 Hundikutsu

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas soulbleed » 07 Mär 2015, 12:27

Hetkel tundub mulle ka nii ,et üks sõit oled tipus ja järgmine kuskil tagaotsas.. eks paistab kuidas päriselt läheb :) ..sain tänu oma susserdamisele esimesel etapil niigi päris kiirele masinale lisa powerit nii et lootus võita järgmises sõidus on päris suur :p
Pilt
Kasutaja avatar
soulbleed
Insener
Insener
 
Postitusi: 433
Liitunud: 15 Jaan 2014, 0:20
Asukoht: Tallinn/Valga



Litsents: s

 soulbleed666

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas konka » 07 Mär 2015, 14:15

Ma võin ka selle NSX-ga eest minema pühkida. okei esimesel etapil oli kõigil 450PP aga hobuseid oli ikka kõigil erinevalt. Ma ei näe pointi miks peab nende PP-ga jamama. Mõte kaob ära nii ju kui kõik korra saavad oma PP lakke ajada ja siis jälle kolinal kuhugi taha kukkuda. Igaüks saaab korra võita. Krt Silvia oli väga hea sari. Kõigil sama masin, samas kaalus, sama palju võimsust. Nii igatsen seda sarja. just sai läbi kui omale hoo sisse sain.
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas XXX » 07 Mär 2015, 19:48

njah, sorry wirx...
:cry:
aga, lauslollus oli võtta 4wd auto, kui vihma ju nagunii ei tule... :-x
tokyos keerasin 12pp(vist) juurde ja ikka pani rakett s2000 eest minema. no mis sest pp lisast kasu on...
:(
Kasutaja avatar
XXX
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 113
Liitunud: 26 Juun 2014, 18:54




 Hiir21

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas Noel » 07 Mär 2015, 20:28

XXX kirjutas:tokyos keerasin 12pp(vist) juurde ja ikka pani rakett s2000 eest minema. no mis sest pp lisast kasu on...
:(

Vastus: mitte si##agi, hakkab rahvas arusaama lõpuks, et see jaapanlaste leiutatud PP ei loe abs. mitte midagi!
Oleks keegi Suzuki GSXi valinud(mis on ka tänava auto), oleks kõik ringiga saanud! kahjuks on ta vaid nats liiga kerge, sellegipoolest, on ta lihtsalt liiga hea auto.
Pilt
Kasutaja avatar
Noel
kukesupi mees
 
Postitusi: 2099
Liitunud: 02 Apr 2012, 17:03
Asukoht: Ardu/Laulasmaa



Litsents: S

 Cenno_Lebedev

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas Hundikutsu » 07 Mär 2015, 22:16

XXX kirjutas:tokyos keerasin 12pp(vist) juurde ja ikka pani rakett s2000 eest minema. no mis sest pp lisast kasu on...
:(
Tee väike test ja sõida algul ilma 12 PP-ta oma parim ringiaeg ja siis lisa +12 PP-d ja võrdle ringiaegu :)

Mis S2000 puudutab, siis tõsi auto on hea (huvitav, miks nii vähestel see valikus oli :?: ), aga samas on siiski ka seda masinat vaja seadistada ja pealegi jääb alati lugema ka inimlik faktor. Varsti tekib tunne, et poleks tohtinud oma masinavaliku TOP 1-ks seada masinat valida :)
Kasutaja avatar
Hundikutsu
Mr.Wet Man
 
Postitusi: 1480
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:55
Asukoht: Türi



Litsents: S

 Hundikutsu

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas StenNansten » 08 Mär 2015, 0:33

Hundikutsu kirjutas:
XXX kirjutas:tokyos keerasin 12pp(vist) juurde ja ikka pani rakett s2000 eest minema. no mis sest pp lisast kasu on...
:(
Tee väike test ja sõida algul ilma 12 PP-ta oma parim ringiaeg ja siis lisa +12 PP-d ja võrdle ringiaegu :)

Mis S2000 puudutab, siis tõsi auto on hea (huvitav, miks nii vähestel see valikus oli :?: ), aga samas on siiski ka seda masinat vaja seadistada ja pealegi jääb alati lugema ka inimlik faktor. Varsti tekib tunne, et poleks tohtinud oma masinavaliku TOP 1-ks seada masinat valida :)

Mina teadsin, et S2000 on domineeriv selle PPga koos heas seades NSXga. Ma lihtsalt S2000tega nii palju sõitnud, et ei soovinud ja lemmiku auto faktor tuli ka vahele.
Mul endal kõik eri S2000 olemas, mis GT6 pakub. Kõigega sõidetud ka. :)
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas konka » 08 Mär 2015, 3:31

Hundikutsu kirjutas: Ootame Tokyo sõidu ära ja küll näed, et algselt kiiremad masinad kukuvad kolinal tahapoole ja nõrgemad tõusevad.


Korraks tõusevad ja siis toimub asi vastupidi. Ja nüd kui tokyos nõrgemad tõusevad, siis järgmisel etapil jälle langevad. Nagu mingi merelainetus. Tõuseb ja langeb. Nii ei saa ju mingit oskust näidata. Harjutamise ajal jah ajavad kõik kiiret ringi taga. Logid ennast gt-sse sisse, vaatad kas keegi trenni teeb, näe ongi keegi toa teinud, hüppad tuppa sisse, lähed rajale, näed keegi on kiire ringi mingi x.xx.xxx aja teinud. Hakkad siis seda püüdma oma +50PP-ga aga ikka ei saa oma aega isegi ligilähedalegi sellele ajale mis tüüp on oma -80PP masinaga teinud. võistluse ajal on olukord hoopöis teine. Kaasvõistlejad kellest vaja mööda üritada saada Ma ei tea mis te seal sommide sarjas olite seente all või et asi toimib nii hästi.
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas konka » 08 Mär 2015, 4:17

XXX kirjutas:njah, sorry wirx...
:cry:
aga, lauslollus oli võtta 4wd auto, kui vihma ju nagunii ei tule... :-x
tokyos keerasin 12pp(vist) juurde ja ikka pani rakett s2000 eest minema. no mis sest pp lisast kasu on...
:(


Me olemegi need 3 lolli kes 4WD auto valis. Kupitz, sina ja mina. Kui ikka autosid lastakse valida siis võiks ikka suht samadesse piiridesse jääda auto näitajad. Mitte et PP kõigub seal 300 ja 450 vahel. Mina vaatan et oooo näe KUNI 450 PP on lubatud, võtan omale Primera aga võistluse käigus tuleb välja et kõik omale ülima pilli valinud millega radu läbida. Stockina mingi 50PP vähem, topin tuuningu peale aga ikka jääb alla nendele japsidele mis stockina juba 450PP.
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas Nikson » 08 Mär 2015, 11:17

konka kirjutas:Me olemegi need 3 lolli kes 4WD auto valis. Kupitz, sina ja mina. Kui ikka autosid lastakse valida siis võiks ikka suht samadesse piiridesse jääda auto näitajad. Mitte et PP kõigub seal 300 ja 450 vahel. Mina vaatan et oooo näe KUNI 450 PP on lubatud, võtan omale Primera aga võistluse käigus tuleb välja et kõik omale ülima pilli valinud millega radu läbida. Stockina mingi 50PP vähem, topin tuuningu peale aga ikka jääb alla nendele japsidele mis stockina juba 450PP.

Minu teda pole TVR ka Jaapani toodang. Või eksin? Ja minu auto valik on täiesti juhuslik. Saatsin Svenile mingi nimekirja ilma, et oleksin üldse neid autosid proovinud. Isegi polnud sel hetkeks ostetud neid veel. Tahtsin lihtsalt osaleda ja ma küll ei hädalda. Pole see võit nii tähtis mulle. Sõidan ikka seltskonna pärast. Ja kui kõik raja piirides sõidavad, siis ei näe probleemi. :)
Niiet kindlat meelt ja homme juba rajal kohtume.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5092
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas StenNansten » 08 Mär 2015, 14:14

TVR on briti raud. TVRide hulgas on palju häid autosid, millega teistele tuule alla saab teha. Konkreetselt 450pp kohta ei tea aga kõrgemate PPga on TVR hea (GT4 kohta ka kehtib) :)
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas wirxikas » 08 Mär 2015, 17:27

Nikson kirjutas: Tahtsin lihtsalt osaleda ja ma küll ei hädalda. Pole see võit nii tähtis mulle. Sõidan ikka seltskonna pärast. Ja kui kõik raja piirides sõidavad, siis ei näe probleemi. :)
Niiet kindlat meelt ja homme juba rajal kohtume.

:good:
Pilt
Kasutaja avatar
wirxikas
Guru
Guru
 
Postitusi: 580
Liitunud: 28 Nov 2012, 13:13
Asukoht: Valga



Litsents: S

 Wirx

Re: 1. etapp | Silverstone Grand Prix Circuit | 02.03.2015

PostitusPostitas Nikson » 08 Mär 2015, 21:57

Nikson kirjutas:Minu teda pole TVR ka Jaapani toodang.

Krt, konka rääkis 4WD autodest. :D Aga kolm on kohtu seadus. :)
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5092
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Eelmine

Mine Back To The 90's



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE