pets2 kirjutas:NFSTimukas kirjutas:Siia rajale oli hetkel kõige raskem kõige paremat seadistust leida, kiskus auto alajuhitavusse pidevalt ja kui seda mitte siis taguots tegi mis tahtis.
Mina mõtlesin, et aint minu auto viskab iga ring korra saba ees murule vastu seina. Oleks ju võinud lõpuni kärutada, oleks mingidki punktid saanud. Ja veel panin hardid alla, et vähem boksis käija, need hakkasid sama kiiresti kuluma kui softid. siis ei viitsinud enam teisi segada.
Enne peatuse tegemist mul auto oli kenasti stabiilne rajal, vahel harva kiskus taguots tantsima kui äärekivi lõigatud sai. Peale esimest peatust hakkas auto libisema, oli alajuhitavust kui ülejuhitavust, rohkem esimest. Peale teist oli vastupidiselt esimesele, oli mõlemat ning kõige rohkem ülejuhitavust. Paar drifti sain ka vast kirja ning suure hunniku
powerslide
SpcVnd kirjutas:sõit möödus ilma eriliste viperusteta - stardis jäin natuk magama ja 2 spinni vist tegin sõidu jooksul. muu oli kõik enda ja seadistuse taga - ei saanud ma kuidagi seda autot seal spiraalil 190+ sõitma ilma, et seina ei lendaks...
Ma sain spiraalil kõige suuremaks kiiruseks 180km/h ning üritasin seal joonte vahel ikka püsida, 2x läksin kõikide ratastega sealt välja korraks. Nägin, et paljud lootsid vist mulle NFSW-st tuntuks saanud seinapõrkega kurvi läbida, ei tea kas see ka aitas midagi.
